hej jonte.

jag tyckte att tre godisremmar för tio kronor lät som ett jättebra erbjudande i skolans cafeteria. jag betalade alltså en tia för att må hur jävla illa som helst.
har varit fett irriterad sedan jag vaknade. försökte hälla cola på selina efter att hon slog mig med sin mössa, men jag sa faktiskt förlåt efteråt. att folk aldrig lär sig: bitcha inte med pms-fräs.

orkar inte ha svenska. det brukar vara mitt favoritämne men det här är så jävla ovärt. såhär börjar uppgiften vi ska göra: "ord är lika vackra som vildhästar och ibland lika svåra att stänga inne. med ett rikt och varierat ordförråd kommer man långt" och så har vi fått en lista med ord som man ska hitta synonymer till, bland annat "ledvärk" och "modig"

hur många ord för ledvärk behöver man egentligen? som florence skulle ha sagt: jag förstår inte konceptet.

jonte sitter bredvid mig med sin lila mössa och säger "skriv något om mig, skriv något om mig!" så här är hans stund i rampljuset. eftersom att han antagligen kommer att läsa det här sedan kan jag passa på att säga: sluta. lyssna. på. sexy. bitch. hela. tiden!! 

Kommentarer
Postat av: Jonte

Hahah du är så sjuuuuk :P

2010-01-12 @ 11:18:30
Postat av: sara

nee, jag är ganska frisk. :)

2010-01-12 @ 11:19:39
URL: http://terrormat.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0