awesome.

det här är bakfyllan från helvetet. jag har ont i huvudet, ont i fötterna efter att ha gått runt i klackskor, ont i magen och jag mår illa. det betyder inget annat än att jag hade en awesome kväll/natt till slut ändå. något som är mindre awesome är väl kärringen som fick mig att köpa en hamburgare med lök och stark sås på donken. 
att spy i t-centralen: +10 glamourpoäng.

jag borde duscha, för det har jag inte gjort sedan igår. jag har utkletad mascara runt ögonen, stripigt hår och oborstade tänder. så jävla fräsch <3


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0