det blir vad man gör det till.

för ett tag sedan kom jag hem från en onödig men trevlig promenad i stan med simon salamander. fick sluta tidigare idag så jag åkte till nacka gymnasium och träffade honom och sofie. när jag skulle åka dit satte jag mig på fel buss och när jag hade insett det var det bara att kliva av och åka tillbaka.
har jag nämnt att jag hatar kollektivtrafik?

just nu äter jag en fet kebabpizza med massa sås, och till det dricker jag ett stoooort glas cola.
eller kanske inte riktigt så. pizzan är från ica och går knappt att skära i för att den är så hård, och colan är egentligen ljummet vatten. awesome...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Går han på nackademin? HAHAH ;P

2010-01-13 @ 15:08:05
Postat av: slynan simon

står ju nacka gymnasium jao

2010-01-13 @ 21:31:04

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0