dagens djupa tankar.

man borde ha en gräns för hur många roller en skådespelare får ha. hugh grant till exempel, jag kan inte se en film med honom, i mitt huvud är han fast i rollen han har i bridget jones dagbok.
will smith är coolingen med ful frilla och töntig kusin, inte mannen som kämpar för att få tillvaron att gå ihop för sig och sin son, och för att lägga fokus på svenska skådespelare: mikael nyqvist och persbrandt har medverkat i så många filmer/tv-program att jag blir förvirrad bara jag ser någon av dem på tv.

det var dagens djupa tankar, nu ska jag återgå till min kycklinggryta och fortsätta lyssna på lars vinterdäck, vilket jag har gjort hela dagen för sofie dissade, jag orkar inte festa idag igen och att agera stolpe är inte riktigt min grej.

 


Kommentarer
Postat av: f l a n n y

sv: vart kan man köpa vaniljcola? finns det fortfarande ? :o :)

2010-01-02 @ 23:06:54
URL: http://flanny.blogg.se/
Postat av: ggsimon

låteer som en superdag :$ ge mig potatisgratäng

2010-01-03 @ 01:56:53

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0