d-bone.

idag efter skolan träffade jag dabe en stund. det var sisådär ett och ett halvt år sedan jag träffade honom sist (det räknas inte att vi sågs på tåget i höstas) och då var han en liten krabat på nitton år. tänk vad tiden går fort, nu är han stora pojken som glufsar i sig kokosbollar!

vi gick runt i affärer, för jag var tvungen att göra en inköpslista i mitt huvud eftersom att studiebidraget snart kommer. listan består än så länge av ett par skor, fyra tröjor, en jacka och ett par tights. hur mycket det kommer att kosta? antagligen mer än en tusenlapp.

jag köpte förresten en kjol idag, såhär i januari. den är blommig och jag tvivlar inte på att jag kommer att vara fräsig i den i sommar. tills dess får den ligga i garderoben, väl synlig, som en påminnelse om att det faktiskt kommer att bli varmt och soligt en dag. ååååh, jag längtar som en liten jude.

dabe köpte en tröja med hästar. hahaha. den är så ful. hästarna har pärlor på sig och fransar som svans och man. han har lovat att ha på sig den när han går ut på krogen. :')

återkommer med bilder senare, nu ska jag leta upp mina raggsockor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah va snackar du om? tröjan va definitionen av awesomeness! haha det va kul!

2010-01-22 @ 22:09:28

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0