ännu en lista.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ett par saker, ja.
2. Höll du några av dina nyårslöften? mitt nyårslöfte var att inte skratta åt folk med missfärgat hår, och... njae, det är så svårt att låta bli.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej, och tur är väl det.
4. Dog någon som stod dig nära? ja.
5. Vilka länder besökte du? sverige och dalarna (det är som ett annat land, okej?!)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? stabilitet.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? uhm, min födelsedag? och 25/6
8. Vad var din största framgång 2009? att jag började gå till skolan som en normal människa.
9. Största misstaget? jag vet inte riktigt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? typ... ja.
11. Bästa köpet? hm. alla kläder?
12. Vad spenderade du mest pengar på? cigg och mat.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? sommaren gjorde mig glad. jag var kär och brun som en pepparkaka.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? den indiska låten, heheh.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? lite gladare tror jag minsann.
16. Vad önskar du att du gjort mer? satt mig själv i första hand och tänkt på vad som är bäst för mig.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? låtit andra behandla mig dåligt.
18. Hur tillbringar du julen? som jag nästan alltid har gjort: med mamma + mosters familj.
19. Blev du kär i år? yes sir.
20. Favoritprogram på TV? alltså, jag kollar aldrig på tv. kan bero på vår brist på kanaler?
21. Bästa boken du läste i år? snabba cash.
22. Största musikaliska upptäckten? hm. jag återupptäckte jedi mind tricks.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? kommer knappt ihåg vad jag fick.
25. Något du önskade dig men inte fick? en katt som heter krakel. :(
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? gick i skolan och var med ed på kvällen.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? finns det säkert.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? lite tjejigare än tidigare.
29. Vad fick dig att må bra? mina vänner och eddie (tills vi gjorde slut då)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? brad pitt i fight club <3
31. Vem saknade du? saknade min pappa en hel del.
32. De bästa nya människorna du träffade? g i s s a.

Kommentarer
Postat av: Sonia

Hej Sara

När du ser det här kommer jag nog vara i London eller i alla fall inte lika nära dig som nu så jag vill bara säga puss och kram och hoppas att vårt samtal nyss fick dig att våga.



DU VÅGAR

and oh btw; jag slår vad om att det du sa "inte skulle hända" säkert hände ;)

2010-01-04 @ 00:03:15
URL: http://zymbaline.blogg.se/
Postat av: fräsiga fräs

kära sonia

hoppas att du har det awesome i london och att du dricker mycket te :)



I did it! allt går med vilja, våld och vaselin.



neheru, där har du fel



puss på dig

2010-01-04 @ 05:23:43
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Varför Krakel??

2010-01-05 @ 23:55:16
Postat av: sara

för krakel är det bästa kattnamnet ever!

2010-01-06 @ 00:01:25
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: sandra

snabba cash är alltså bra? min polare säger att jag måste läsa den :(

2010-01-07 @ 03:53:23
Postat av: sara

jag tyckte den var skitbra, så ja, läs den :)

2010-01-07 @ 04:05:35
URL: http://terrormat.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0