02:14

jag har börjat ta de första små, stapplande stegen framåt, bort från det här. jag har tvättat dina tröjor och ska skicka dem till dig någon gång nästa vecka. jag har insett att det bästa är att försöka acceptera läget, och istället för att låta alla tankar och känslor sjunka in så djupt att de tar över helt försöker jag låta dem ligga och skvalpa lite på ytan.

samtidigt vill jag spola tillbaka tiden till juli-augusti och återuppleva allting så som det var innan det gick åt helvete. det känns jobbigt att jag inte kommer sova bredvid dig mer och jävla skit, nu blev jag ledsen ändå.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0