det kanske är en hjärntumör till och med?

hatar att vara sjuk, det är så tråkigt. mår illa, har feber och har ont i magen på höger sida, och den hypokondriska jäveln i mig är övertygad om att det är blindtarmsinflammation. bonkz sa att jag antagligen inte skulle sitta vid datorn om det var så, men jag lämnade den inte ens när jag hade en blodpropp - jag är en trogen nörd. satt där med mitt blåa ben och skrev till folk på msn medan mamma pratade med sjukvårdsupplysningen, sedan åkte vi in till akuten och fick veta att alla som sa att jag fjantade mig och säkert bara hade växtvärk hade fel.

tror att min mor är rätt trött på att åka till sjukhus med mig, med tanke på att jag är världens största dramaqueen.
kommer ihåg när jag gick i typ femman och ramlade när jag åkte skidor. resultatet blev en blåslagen tumme och nästa dag när jag kom till skolan hade jag typ tre cm bandage runt och så sa jag till våran lärare att jag hade så FRUKTANSVÄRT ont att jag inte kunde vara med på mattelektionen. sedan fick jag folk att passa upp på mig för att jag var så hemskt skadad. hahaha. lite kul.

nu ska jag vila och se om det slutar göra ont i magen. be för mig. :'(

Kommentarer
Postat av: damo

aww hope you get better really soon :) Im sure you will

2010-02-09 @ 19:07:06
Postat av: Anton

Jag ska tänka på dig imorgon när jag sitter i skolan och hatar livet bara för att jag vill hem och sova.

2010-02-09 @ 22:53:08

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0