pro - pensionärernas riksorganisation.

yep, idag drog jag och mitt crew (linn och carol) till hittegods och hämtade min väska. det tog sin lilla tid men det var det värt. var en massa gosiga pensionärer där... "det är ju rena rama PRO!" utbrast linn. hon är mitt solsken som gör mina dagar värda med sina kommentarer. <3

sååå... jag ska snart duscha och sedan lägga mig i min säng och kolla på film, för det är det enda jag orkar göra just nu. är sjukt trött, men av någon anledning är jag inte sådär skev i huvudet som jag brukar bli när jag har sovit för lite - tvärtom, känner mig harmonisk som en liten buddhistmunk. kom fram till att jag är den som drabbas värst av att jag är bitter. klart det påverkar folk i min omgivning också, men det är ändå jag som ska stå ut med mitt malande i huvudet 24/7. pallar inte sjunka ner i en sådan där svacka igen, lägger hellre all skit bakom mig och är glad istället.

det var det. duschen nästa.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0