same old situation.

kvällen började bra igår, sedan sjönk allt och slog i botten. är så jävla trött på att jag försöker och försöker och försöker och lika många gånger som jag försöker går det åt helvete. det är värdelöst att alltid känna sig som ett mellanting, att alltid vara den som kommer tvåa. jag är full av besvikelse och förvirring och ovanpå det: en ilska riktad mot mig själv för att jag är naiv.

allra helst av allt vill jag att du ska säga att allt blir bra. jag vill att du ska säga det och mena det, lova mig något du kan hålla. jag är ingen jävla robot som kan ta emot allt, om jag vore det skulle jag inte grina mig igenom det här inlägget.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0