varför vill ingen vara i simhallen?!

äntligen är sonispherebiljetten kirrad. det kommer bli a w e s o m e.

ikväll ska bonkz firas, för imorgon fyller han år. jag har ritat en teckning till honom, det var allt jag hade råd med. men det är tanken som räknas, eller hur? sedan när han och hans crew ska ut på krogen drar jag vidare till eddie, för jag är ju som bekant för liten för sådant trams. min lilla önskan om att bonko skulle hyra simhallen idag uppfylldes förresten inte, trots att jag skapade en facebookgrupp som hela åtta personer gick med i.

aa. mm. jo. typ. kanske. vet inte. okej. nä, jag har inget mer att skriva, så nu ska jag gå och äta lunch.




dire straits - bandet som bara jag, felicia och felicias mamma tycker om.

Kommentarer
Postat av: svante

jag gillar också dire straits, mycket!

2010-02-07 @ 20:48:46
Postat av: eürö

bara du och halva jorden =o den där låten är sjukt ultrabäst

2010-02-07 @ 23:28:56

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0