din mamma kan ha kraftiga buksmärtor.

jag slutade mesa och gick till vårdcentralen själv imorse. det enda som hände var att jag var där tio minuter för att bli petad på magen och i ryggen. läkaren påstod att jag har magkatarr "för då har man kraftiga buksmärtor"... "jag har inte ont i magen, jag mår bara illa", sa jag. "ja, men du har nog magkatarr, det brukar gå över efter ett tag", sa hon. "men jag har mått illa i flera månader", försökte jag för jag. har. inte. alls. magkatarr. men nä, hon var envisare än jag.

ska dit på måndag igen, fast till en annan läkare som inte bara ställer en diagnos för att få mig därifrån så snabbt som möjligt så att hon kan sätta sig och äta kanelbullar och läsa veckorevyn.

--

när jag kom hem fick jag för mig att laga mat. jag som inte ens kan koka ett ägg körde på med tre plattor samtidigt och det gick skitbra ända tills tomatsåsen kokade över och färgade hela väggen vid spisen röd. men jag blev mätt och glad till slut ändå.

nu ska jag städa lägenheten, sedan ska jag åka till kista och köpa lite grejer. adjöken!

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0