sonia, look at mr. tuttle

äntligen sportlov ♥

har just kommit hem från sonia. vi hade filmkväll och såg en film om en flåsande mamma, två ungar och lite dimma. jag hade sett den förut men den var ändå värd att se igen.
har saknat inkan, sandra och sonia så det var kul att äntligen få träffa dem. det var ett tag sedan och senast jag var med sonia och inkan var jag bakis och dräggig som fan. mindre charmigt.

när jag och sandra skulle hem slapp vi vänta i vällingby. det är sensationellt! varje gång jag är där åker bussen ifrån mig och jag springer förtvivlat efter, men inte den här gången. kände att det var värt att skriva, det händer inte varje dag liksom.



sonia och jag i november, när jag var i hennes skola och kastade snus på fönster och pratade om sexuella relationer.

jag tycker att hon är charmig på bilden. hon har ungefär samma blick som naturkunskapsläraren hade när jag och patrik avbröt hennes lektion med parallellklassen för ett par veckor sedan genom att storma in i deras klassrum och börja slåss.


Kommentarer
Postat av: Sonia

Sara, det där är minst sagt OCHARMIGT, och du byter genast ut den bilden mot en lite bättre, alright?



Fyfan.. :c

2010-02-27 @ 01:01:04
Postat av: eürö

det där är ingen bra slöja man ser boobsen jö =(

2010-02-27 @ 01:18:00
Postat av: Bonkis

boobs är nice :)

2010-02-27 @ 05:20:49
URL: http://trasig bonkis.se
Postat av: sandra

värtvärt! charmig bild :DDDDDDDD

2010-02-27 @ 18:13:29

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0