mitt hår. igen.



idag klippte mamma mig. visserligen knastrar inte mina toppar när man rör dem nu, men att klippa håret ger mig ångest:

jag: NEJNEJNEJ!! ÄR DU SÄKER PÅ ATT DU INTE TAR FÖR MYCKET NU?!?!
mamma: lägg av, jag tar bara ett par millimeter.
jag: OKEJ GÖR DET SNABBT!!! FÅ DET ÖVERSTÖKAT!! *kniper ihop ögonen*

nu är mitt hår lika kort som på bilden och då tänker ni att det ser ut precis som förut men mitt hårfixerade öga ser minsann att det är en skillnad på 0,67 centimeter. jag hatar att ha kort hår. jag känner mig ful och barnslig i det.

Kommentarer
Postat av: Bonkis

aww söt :)

2010-02-21 @ 02:51:44
URL: http://trasig bonkis.se

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0