jag är faktiskt sjuk på riktigt nu.

aotch. min lärare ringde till mamma i tisdags och sa att jag har haft 40% sammanlagd frånvaro den senaste tiden och att jag inte får sjukanmäla mig utan att ha läkarintyg framöver. adjö till sovmorgon en vanlig tisdag, adjö till att skylla på huvudvärk och gå tidigare från medieproduktionen (som om jag skulle göra något sådant?)

imorse när jag vaknade hade jag tappat rösten och mitt huvud dunkade. så om en timme ska jag ner till vårdcentralen och få det där jävla intyget. ovärt. vill ligga kvar i min säng och sova.




förresten, hatar när folk addar mig på msn och frågar vem jag är. liksom... va?! DET VAR DU SOM ADDADE MIG, IDJUT. :@

Kommentarer
Postat av: Bonko

Jag har ont i håret, du vet när man haft på sig mössa hela dagen typ? Det gör ont iaf... kefft.

2010-02-18 @ 15:25:02
URL: http://bonkis.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0