men modig var jag i alla fall.

kärringen som tog blodprov på mig hade inte något plåster så hon satte en pappersbit i armvecket på mig och virade tejp runt. så mycket blödde det inte ens? det kommer göra så jävla ont att dra bort, jag ryser bara jag tänker på det.

jag har tagit blodprov hos henne sedan jag var liten, och då var jag jätterädd för henne. idag försökte jag intala mig själv att det skulle gå bra, men så fort det blev min tur var jag sju år igen och drog tillbaka armen gång på gång. "kan du i alla fall säga till innan du... AAAAJ!!!! vad fan stack du mig för?" pep jag och så stirrade jag förfärat på nålen i min arm. sedan var det klart. fick inget klistermärke.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0