tick tack tick tack tick tack.

igår gav min mamma mig en väckarklocka. den höll mig vaken med sitt jävla tick-tack till halv fem. då gick jag upp och la den under en klädhög. är inte lite trött. nyss gäspade jag så länge att jag trodde att mitt ansikte hade fastnat.

jag kom att tänka på en sak imorse på tåget. folk man inte kan bedöma åldern på skrämmer mig. det satt en tjej mitt emot mig och först när jag såg henne tänkte jag att hon var arton. sedan kollade jag lite till och såg linjer i hennes ansikte som la på tjugo år. om jag bara hade kollat på hennes kläder hade jag sagt att hon var fjorton-femton. efter att ha stirrat på henne i fyra stationer hade jag fortfarande inte kommit fram till hur gammal hon var.

sedan, när jag åkte tunnelbana stod en kvinna med ryggen mot mig. hon hade grått hår och såg väldigt... hopsjunken ut, så jag tänkte att hon var gammal. sedan vände hon sig om och hade en trettioårings ansikte. sådan skrämmer mig, det fuckar upp min hjärna.


Kommentarer
Postat av: Bonkis

Great när jag jobbade på OKQ8 och leggade en 28åring.

2010-02-15 @ 10:40:05
URL: http://trasig bonkis.se
Postat av: sara

haha. när jag satt i kassan på vivo leggade jag 70åringar bara för att :)

2010-02-15 @ 10:54:25
URL: http://terrormat.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0