alla hjärtans dag.

idag är det alla hjärtans dag, en dag som tydligen är mer speciell än de andra 364 dagarna på året. enligt mig är den keff, och det är inte för att jag är bitter eller så, jag har alltid tyckt det.
om man är singel skriker hela dagen "in your face, bitch!" och de år jag har haft pojkvän har den här dagen glidit förbi hyfsat obemärkt.

förutom förra året, då försökte jag faktiskt. jag gav bort ett kort (som jag hade gjort själv) med hjärtan och trams. jag fick en hamburgare tillbaka, men det är ju tanken som räknas? eller något.

fast! nu kom jag ihåg en liten grej från när jag gick i trean:

alla i skolan hade varsin hylla som man hängde av sig jackan på, och efter lunchrasten den fjortonde februari såg jag ett rosa litet hjärta ligga bland mina grejer. på baksidan stod det "grattis på alla hjärtans dag sara" med en handstil som skvallrade om att det var någon i min egen ålder som hade skrivit det. jag fick dock aldrig veta vem det var från, men det var väl ändå lite gulligt?




♥ <--- hjärta till alla som läser den här bloggen utan att kontakta psykvården åt mig. :)


Kommentarer
Postat av: Bonkis

<3♥<3♥<3♥<3♥

2010-02-14 @ 04:22:43
URL: http://trasig bonkis.se

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0