där e vargen, dääär e vargen.

inatt satt jag i min säng och drack soppa till klockan fem. kände mig som en riktig partypingla. sedan somnade jag och drömde om en person jag inte har träffat på jättelänge. det var en sjukt verklig dröm och när jag vaknade vid tre kändes det konstigt, för jag trodde verkligen att det hade hänt på riktigt. dessutom blev jag besviken, för jag var skitsnygg i drömmen.


snart kommer mamma hem, hon har varit i stan hela helgen. hur trött jag än är på henne ibland saknar jag henne så fort hon är borta mer än två dagar. det blir så ensamt, och jag är en social person som tycker om att ha någon att prata med. dessutom lagar hon mycket godare mat än vad jag gör, så nu kanske jag äntligen kan få äta något annat än korv och makaroner som jag har levt på de senaste dagarna.

nu ska jag svara på lite viktiga mejl samt skicka ut tack-kort till alla som har stöttat mig på vägen till att bli sveriges största bloggerska. :))

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0