min vilda kväll på stureplan.

efter det förra inlägget sov jag alltså en stund, sedan gick jag upp och gjorde middag. det blev gårdagens spaghetti som jag värmde i micron, dränkte i ketchup och åt ståendes vid diskbänken. låter lite sorgligt och det var det också, kände mig som en ungkarl.

sedan kom florence och vi tog en promenad till ica och köpte godis, sedan hem till mig igen. kollade på ett avsnitt av beverly hills och kom överens om att donna ser ut som en kalv och att brunt läppstift inte är okej någonstans.

när hon hade gått ringde sofie och när vi la på en timme senare hade vi pratat om allt från att leva dubbelliv till brustna blindtarmar. det är en grej jag gillar med henne; att vi kan prata hur länge som helst utan att få slut på samtalsämnen, och varje gång vi lägger på känns det som att vi har kommit fram till något sjukt vettigt, även om det vi mest kom fram till idag var att om jag dör av att min blindtarm brister nu så hittar man mig omringad av godis, läsk och kakor.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0