"åh, prov om en vecka! då har jag fem lediga dagar framför mig!"

jag var glad och tänkte skriva ett inlägg om saker jag tycker om... tills carol sa att vi har prov imorgon.
gissa vem som inte har pluggat. dags att sätta igång kanske? ska bara äta upp mina kakor... och gå ut och röka... och duscha... och... kanske skaffa mig lite självdisciplin så jag inte blir en outbildad tjockis som luktar flott och hamburgeros efter varje avslutad arbetsdag.



MM DÅ ÄR DU INTE SÅ GLAD LÄNGRE VA. SÄTT IGÅNG, IDJUT *slap*
dumma slyna.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0