terrormat tar över världen.

jag drog i mina muskler igår (som ni sa åt mig att göra) och nu gör det inte lika ont i benen. magen är värst, jag kan inte ens hosta ordentligt (det blir små mesiga "uhu-uhu"), men det lär ju gå över snart?

--

meeeen det var inte det vi skulle fokusera på idag, utan det här: 



jag är högst upp, före terrormachine combat 18 lyrics! det här är en milstolpe i mitt liv! 

och nej jag brukar inte googla mig själv. eller jo, ibland kanske, när jag har tråkigt, men den som upplyste mig om det här var goode, och då är frågan: robin, brukar du googla terrormat? ;)

Kommentarer
Postat av: sandra du vet

det brukar löna sig att stretcha(keff stavning men det skiter jag i) :))))))))

2010-02-04 @ 13:27:03
Postat av: någon du inte vet

du vet att du kan stretcha magen också. Man måste ligga på magen, på någon matta eller säng och dra upp sin överkropp med armarna raka som om man ska göra armhävningar men benen ska ligga kvar. och så formar du kroppen som en ramp, Så kommer magen att sträckas garanterat.



grattis på din google sökning :)

2010-02-04 @ 16:08:27
Postat av: sara

vem är du, mystiska främling? jag blir nyfiken! nåväl, tack för tipset, jag ska prova det sedan då :3

2010-02-04 @ 16:14:48
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: Någon du inte vet

Hehe Du kan kolla på mitt namn :)

2010-02-04 @ 16:17:21
Postat av: sara

jag känner dig, annars hade du skrivit ditt namn, eller hur? <.<

2010-02-04 @ 16:22:30
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: någon du kanske känner

Ja det är upp till dig att bestämma. om Du känner mig så kan du väl skriva till mig på msn.

2010-02-04 @ 17:58:25
Postat av: sara

lite svårt när jag fortfarande inte vet vem du är.

2010-02-04 @ 18:09:59
URL: http://terrormat.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0