mina ben går av på mitten snart.

fifan. jag tränade för första gången sedan augusti idag. det finns en anledning till att jag har varit med på fyra idrottslektioner sedan jag började om ettan: jag är inte gjord för sådana ansträngningar.
hela min kropp gör ont, speciellt benen. dissar smärtstillande, det är töntigt. dessutom har jag lagt perioden där jag knaprade naproxen var och varannan minut bakom mig. jag tar det här som en man och går och lägger mig och sover bort smärtan, sedan ska jag aldrig mer anstränga mig igen. tack och hej.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0