hahaha skulle jag vara avundsjuk? det var det lustigaste.

den lömska bitchen johanna och de andra i min förra klass (åhnejåhnejåhnej varför går jag inte kvar i den?!?!) åker till indien imorgon.
jag är kvar i sverige och vi har fått typ en halvmeter ny snö under natten.


hon sa att hon skulle ta hem lite sand åt mig. hjärtligt va? det värmer säkert att sila den mellan fingrarna när jag har varit ute och vandrat i snöstormen och har noll känsel i tårna och frost i håret.

brb ska gå och hoppa från en bro eller något

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0