en apelsin plus två apelsiner blir tre apelsiner.

är i full färd med att söka sommarjobb. söker man på jobb utan krav på erfarenhet/utbildning i stockholm dyker tandläkare och barnpsykolog upp. av någon anledning är jag inte förvånad, senast jag var hos min tandläkare fick jag gå hem med en servett i käften för att det inte ville sluta blöda, och om jag ska beskriva mina erfarenheter av BUP är jag inte klar förrän ikväll.

har i alla fall skickat iväg en söt liten beskrivning av mig själv + cv till någon som söker jordgubbsplockare. sedan skickade jag in en intresseanmälan till någon som söker folk som vill hjälpa fjortonåringar med läxorna i vår.
jag är som gjord för det: lugn och pedagogisk. tvivlar ni på mig? jag satt och tjatade om plus och minus med tjugo sexåringar förra våren, det är det inte alla som pallar med.

Kommentarer
Postat av: Bonkis

you go girl :)

2010-02-24 @ 00:04:09
URL: http://trasig bonkis.se

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0