det var faktiskt traumatiskt.

jävla linn! "sara, ska vi ut och röka, jag vet ett ställe här på femte våningen där man kan stå!"
mm, okej. följer efter henne till en grå dörr som hon öppnar och så kliver vi ut på en jävla brandtrappa. jag är höjdrädd som fan och psykar nästan ur när jag kollar ner och ser trappan ringla sig nedåt i all oändlighet.

föreställer mig hur jag svimmar, ramlar ner och dör och när linn säger "det är faktiskt ganska högt..." vänder jag mig om för att gå in och upptäcker att det inte finns ett jävla handtag på dörren.
"oj, vi är visst fast här!" utbrister hon och i ett par sekunder överväger jag att ringa brandkåren, men de skulle bara skratta åt mig. till slut kommer carol och öppnar och jag kan pusta ut.
linn, jag ska pissa i din brevlåda.


sitter ensam i ett grupprum. läraren placerade mig här för att jag är "allmänt stökig". jahapp, kul.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0