barnen i afrika lider med mig.

hihi, jag var nyss busig och tog från det undre lagret av chokladasken! även fast det inte är jul :)

och det är väl dagens mest spännande grej. har legat här och tryckt i mig salamimackor sedan jag vaknade vid tolv. jo, jag duschade också, men jag fick ångest när jag såg hur mycket hår jag tappar varje gång jag tvättar det.

kommer aldrig få långt hår igen, det känns som att det blir kortare och kortare för varje dag som går. dessutom upptäckte jag någon gång förra veckan att det är längre på ena sidan. gick till mamma och frågade om det var något man la märke till eller om jag bara inbillar mig. hennes svar: "nä, alltså... det är faktiskt så. senast jag klippte dig såg jag att det var mer slitet på ena sidan, och jag ville inte klippa så mycket så jag lät det vara så" ... TACK MAMMA!! :@



så jävla awesome hår, varför blekte jag sönder det?!

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0