ett inlägg om barn.

hur ljudisolerar man ett rum?

det cyklar en unge utanför mitt fönster. fram och tillbaka åker hon, samtidigt som hon skriker rakt ut, typ "AAAAAIIIIIIIIAAAAAAIIIIIIIEEEEUUUIIIIIIAAAA!!!!!!!!!!!!" och jag hör det även fast mitt fönster är stängt och trots att jag lyssnar på väldigt hög musik. lite irriterande. eller ganska mycket faktiskt.

på tal om barn så träffade jag dabe och käkade glass idag. en gång för sisådär två år sedan drömde jag att vi fick barn, sedan blev han arg på dem och kastade dem i väggen. vet inte hur jag ska tolka den drömmen. antingen ville mitt undermedvetna tala om för mig att han är störd, eller så bevisade det att jag är det.




Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0