om nätterna förskingrar jag förståndet

okej, min magkänsla hade rätt. igen.
jag lär mig aldrig vilka personer jag ska hålla mig borta från, jag dras till dem istället.

magen vinner alltid över logiken som i sin tur blir överkörd av känslorna.

satt uppe till åtta imorse, sedan gav jag upp och gick och la mig. vaknade vid ett och bestämde mig för att åka och shoppa med florence på eftermiddagen, att slösa pengar är nämligen det bästa sättet att muntra upp sig själv på. så vi åkte iväg ett par timmar och jag kom hem med två behåar, ett par jeans och en sjal.

imorgon ska jag vara på mammas jobb klockan elva för att göra något åt min utväxt. jag borde gå och lägga mig men det känns vettigare att sitta här.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0