...

pallrade mig upp ur sängen till slut. drog ner till civilisationen och träffade john ett par timmar.
ironiskt nog köpte han cigg åt mig, trots att han är ett år yngre. vart är den här världen på väg?

har ingen känsel alls i fötterna, det är galet kallt ute. så fan heller att det är augusti, det är typ november och det innebär att jag har missat min artonårsdag. om det är såhär kallt redan nu, hur kommer det då vara i vinter?

hur som helst. borde sova, för jag ska upp om fem timmar. ska träffa linn, carol och tove i stan för att påbörja och avsluta en film som skulle ha varit klar och uppvisad i fredags. har inte ens kommit på ett manus. great.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0