blond tjej utan sl-kort har fikat med sonia.

färgade håret idag. kunde inte riktigt bestämma mig för om jag skulle bleka utväxten eller bli mörkhårig inför hösten, men jag fortsätter vara blond ett tag till. oh, your carebox is empty... how sad.

sedan skulle jag hämta ut mitt terminskort hos världens otrevligaste kärring. slutade med att jag skrek åt henne och gick därifrån. utan kort. det berodde iofs inte på mitt utbrott, utan på att de inte hade några. antar att jag måste planka till skolan imorgon.

tog en tur till vällingby och träffade sonia också. vi satt på ett fik och pratade om allt mellan himmel och jord. hade som vanligt glömt min plånbok hemma, känner mig som världens största tattarunge när hon alltid måste betala åt mig hahah. men nästa vecka bjuder jag, okej?




glad tjej med rosa sugrör och henna på handen. inte blod, inte bajs. henna. okej?

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0