bra start på morgonen.

jag vaknade för en timme sedan* och såg att några solstrålar hade letat sig in genom fönstret, så jag sträckte på mig och gick ut i köket. eftersom att jag inte hade mer än underkläder på mig smög jag mig fram till fönstret för att kika bakom rullgardinen och se hur dagens väder blir. inte en människa i sikte, så jag drog upp gardinen. jag tryckte näsan och överkroppen mot fönstret och stirrade rakt upp i en ung killes ansikte. han stod där på en byggställning och jag skrek ett jävla falsettskrik och tänkte "fucking hell, vad fan gör du där?!" samtidigt som jag backade bakåt.

jag tycker mer synd om honom som fick se mina bröst tryckas platta mot en jävla glasruta. det kan inte ha varit en upphetsande syn.

* eller tre, jag är bara så jävla långsam på att skriva.


Kommentarer
Postat av: sandra

hahhahaahahahahhahahahahahahahahah. det där var kul



@nödvändig kommentar

2010-08-23 @ 19:29:28

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0