samlar intresseklubben till ett möte.

enligt aftonbladet har vi sett den sista solen för sommaren nu och jag har suttit här hela dagen med ett finger i naveln som ett missanpassat mongo. vid 14:57 slog jag även ihjäl en fluga.

hittade ett fotoalbum med bilder på mig som liten skitunge. jag var ett barn med drömmar och ambitioner. min framtidsdröm var att bli gatsopare för det verkade roligt, dessutom ville jag inte fylla tio för att det verkade så jobbigt att behöva skriva två siffror när man skulle skriva sin ålder.

ska fortsätta äta mitt ris nu. tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: sandra

hahahahah gatsopare, wtf. ofta du inte ville bli delfinskötare som jag och resten av världens småflickor.



jag har förresten suttit ute i solen minsann!

2010-08-23 @ 19:26:18
Postat av: sara

hahaha nej, min dröm var att ha en egen kvast att sopa med :D om jag inte fick det skulle jag spara ut håret och använda istället. jag var en konstig unge :(

2010-08-23 @ 19:28:17
URL: http://terrormat.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0