abow fett långt inlägg bre.

jag är hemma igen, lite brunare än vad jag var för en vecka sedan. tänkte att jag skulle berätta lite om min högst intressanta resa för er ihärdiga stackare som fortfarande läser här.

allting började förra fredagen.

jag fick för mig att jag ville göra något kul och klockan sju nästa morgon satt jag på ett plan mot barcelona. känner mig lite dum, för jag har alltid trott att det är ett land, ända tills jag sa det till mamma när vi stod på arlanda och hon sa "är du helt seriös...? hur blev du godkänd i geografi?". svaret på den frågan är florence. jag älskade att sitta bredvid henne i nian, hon kunde svaren på alla frågor.

hur som helst. från barcelona drog jag vidare till casablanca där jag anlände iklädd ett par korta shorts, med en cigg i mungipan och en mc bacon i handen. score, jag bröt genast mot tre regler. blev tillsagd att ta på mig mer kläder och resten av dagarna fick mitt nikotinbehov stillas mycket diskret eftersom att anständiga kvinnor inte röker där.

vi bodde hos pappas frus föräldrar i en liten by ett par timmar från flygplatsen. gjorde egentligen inget särskilt på dagarna; badade i havet, chillade i solen och åkte runt och kollade på åsnor.

eftersom att det är ramadan vaknade alla till liv på natten, när solen var uppe var det rätt dött. jag var en av de få som inte fastade, jag gick runt och glufsade i mig chips istället. jag har inte självdisciplin nog att låta bli mat, jag är en dålig människa.

sista kvällen lät jag en kvinna måla med henna på mig. på armarna blev det fint, men benen är asfula för jag råkade krocka med min lillasyster innan färgen hann torka så den smetades ut och nu har jag stora fläckar där. ska nog inte gå i shorts på ett tag.

på onsdagen påbörjade jag och pappa resan hem. vi tog båten över till spanien, sov en natt i valencia och från barcelona flög jag tillbaka till det här tråkiga jävla pisslandet. 








Kommentarer
Postat av: Bonko

Barcelona/Valencia e najsbajs! Fina bilder iaf :)

2010-08-22 @ 03:06:17

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0