stackars justin bieber



hahahahahahahaha... hahahhaha... puh... hahahahahhahahaha... hahah

jag kan inte få nog. den lilla regnbågsungen flyr på en jävla segway och tjejerna håller på att flippa ur, kan det bli bättre?

såg videon för några veckor sedan, och när jag gick runt på flygplatsen i barcelona kom jag att tänka på den. försökte att inte börja fnissa inför alla så jag bet mig i kinden, men ju mer jag såg det framför mig, desto svårare blev det och till slut började jag asgarva högt för mig själv inne i en souveniraffär.


Kommentarer
Postat av: sandra

jag skrattade rakt ut när han gled iväg, ofta man springer efter sådär. skitläskiga tjejer

2010-08-23 @ 19:32:10
Postat av: Danilo

Stackars? :P

2010-08-25 @ 21:47:55

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0