mindre trevligt.

det ar inte sa party just nu. alla i familjen har varit sjuka i omgangar. igar var min lillebror dalig sa han fick sova i min sang. han yrade och hade ont i magen och nar jag precis hade lyckats somna vid halv fyra vaknade jag av att han petade pa mig och skrek "TOATOATOATOA!!! BAAAAJSNOOOODIG!!!" sa att jag fick springa upp och hamta pappa.

idag var det min tur att bli sjuk. vaknade med feber och ont i huvudet och halsen. det i kombination med den har javla varmen gor att jag kanner mig helt dod. i overmorgon lamnar vi marocko for att aka till frankrike via spanien. ska forsoka ordna sa att jag kan ta flyget hem darifran, jag orkar inte aka bil i tva dagar nar jag ar sjuk.


Kommentarer
Postat av: Bonko

Krya på dig och kom hem snart!

2010-08-17 @ 23:43:56

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0