och jag som aldrig gillat nostalgi.

det är mitt i natten och som vanligt är jag vaken. jag vet inte vart den här dagen tog vägen, men någonstans flöt den ihop i en enda grå massa av rastlöshet.

jag har vandrat fram och tillbaka i hallen. fram och tillbaka i mitt rum. fram och tillbaka i köket. jag har suttit på mitt golv med syftet att rensa ur min bokhylla, men det var bara fånigt att ens försöka så nu är mitt rum upp och ner.

och jag funderar på vad jag ska göra. eller säga. jag vet att det inte är någon idé, för det gör ingen skillnad. det förändrar ingenting och det får bara mig att framstå som en idiot.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0