1/8

uhhhhm, tja.

igår träffade jag jack och drack öl och åt pizza. sedan åkte vi hem till mig och sov. vaknade en gång i halvtimmen av att det var för varmt, av att han tog allt täcke, av att grannens ungar skrek utanför fönstret, och till sist av att jag låg intryckt mot väggen. då var klockan ett, så vi gick upp och jag drog till jobbet och oj oj oj vad alla antecknar i sitt lilla block nu.

imorgon är jag ledig, det gör mig av en konstig anledning lite stressad. det känns som att jag måste göra något värt när jag inte jobbar. kanske ska åka fram och tillbaka till enköping med buss? eller lösa det där korsordet jag började med för två år sedan?


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0