fan vad party.

jag var med om en religiös upplevelse idag. jag blev pånyttfödd. ett mirakel skedde.

jag satt och gnällde för mamma om hur trött jag var och hur jag skulle kunna göra vad som helst för att få slippa jobba idag när min mobil ringde. det var min arbetsledare som berättade att jag tyvärr inte kan jobba mer den här veckan för att det är för många som har bokat sig de här dagarna. "åh nej, åh nej!" utbrast jag och slet mitt hår. eller inte.

efter det här tror jag på en högre makt. äntligen får jag vara ledig!
vet inte vad jag ska göra av min lediga tid, men det är en annan sak.
eller jo, på lördag är det sonisphere, men annars har jag hela två dagar med tomt schema. wihu.



Kommentarer
Postat av: Inkrid

Sara min vän. Tänker på dig och vill gärna träffas och fika inom en snar framtid. Yeah!

2010-08-06 @ 22:43:42
URL: http://inkzor.blogspot.com/
Postat av: eurå

bra inlägg, och sjukt snygg och söt o intressant o annan meningslös komplimang... naej nu skippar vi formaliteterna... :) hej!

2010-08-07 @ 04:19:26
Postat av: sara

inkan, jaa vi får ses innan skolan börjar, det var så länge sedan :(



euro, hahah så ska det låta

2010-08-07 @ 08:37:40
URL: http://terrormat.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0