var är min mamma?

happ. mamma är sen, som vanligt. hon sa åt mig att vara klar kvart i sex, så jag skyndade mig och nu har jag suttit och väntat på henne i en halvtimme. jag ser framför mig hur jag och mamma panikåker i 200 km/h till arlanda, blir stoppade av polisen på vägen, och hur vi till slut kommer fram bara för att se planet lyfta utan mig.

jag brände mig nyss på halsen med plattången. det gjorde ont och det ser ut som att jag har ett sugmärke nu. när jag gick i högstadiet hade vi en vikarie som berättade nasty detaljer om sugmärken för mig och florence, till exempel att man suger sönder blodkärlen som finns inne i halsen. det kunde jag i och för sig ha listat ut själv, men han var tvungen att berätta exakt hur det går till när kärlen spricker och efter det får sugmärken mig att rysa.

nuuuu kommer mamma. skåne, here I come. sakna mig inte allt för mycket! eller jo, gör det.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0