öppna din dööööörr.

orkar knappt skriva något här, men det känns dumt att inte göra det. anledningen till den keffa uppdateringen är att jag sov borta inatt, nu vet ni det. hela den här dagen har varit stressig och seg på samma gång. hur det går till vet jag inte, det har bara varit så.

träffade linn och carol för att äta lunch med dem, men jag fick slänga i mig maten innan jag var tvungen att skynda iväg till södersjukhuset för ett möte. på tåget hem satt jag bredvid några kids som meckade jolle, helt oberörda av att tåget var fullsmockat. fett coola, ja svär.

nu ringer det på min döööö-ööörr och det är floreeence så nu ska jag gå och öppna för henne. toodles!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Huh? Meckade jolle? Vad fan betyder det?



/Dalmasen

2010-04-07 @ 21:16:17
Postat av: sara

= rulla joint

2010-04-07 @ 22:39:27
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jahaaaa. Jag snackar bara tantspråk jag.. :) Förstår mig inte på sån där stockholms-slang xD

2010-04-07 @ 22:43:24

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0