bonko och hans prinsessdrömmar.

idag träffade jag krille och käkade våfflor. vi målade även påskägg och satt i solen och drack påskmust. jag visade min avsky mot småkryp genom att dränka myror, sedan gick vi in och kollade på south park.

nu ringde en full bonko och berättade att han ska klä ut sig till prinsessa.
är det inte fint att han bejakar sin sexualitet? det är dock inte lika charmigt att han avslutade samtalet med att berätta att han har ont i magen och måste gå på toa och att det inte kommer att lukta gott. too much information.



finurlig tjej som helst inte vill höra om andras magbesvär.


Kommentarer
Postat av: SOFIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KOLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!! BLOGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-04 @ 18:31:34
URL: http://steeelt.blogspot.com/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0