carol var duktig i alla fall.

idag följde jag med som moraliskt stöd när carol skulle till tandläkaren. hon skulle borra och därför har jag ägnat dagen åt att försöka skrämma upp henne med saker som "de slutar inte ens borra om man skriker" och detaljerade beskrivningar av den olidliga smärtan. jag har inte ens borrat själv, men man har väl hört historier.

så vi åkte till tandläkarmottagningen i skogås och jag satt som en vakande moder vid hennes sida. när de tog fram borren började jag kallsvettas. carol däremot var helt lugn och sa inte ett pip under hela proceduren. när det var klart utbrast hon "det var ju inte så farligt!" och jag reste mig snabbt upp för att komma därifrån så snabbt som möjligt.


Kommentarer
Postat av: Caarro

man är väl en man ;)

2010-04-29 @ 17:13:04
URL: http://sweetbitterness,blogg.se

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0