jag har levt i en lögn.



zoom på drägg <3

idag hade jag tänkt informera er om att det endast är 181 dagar kvar till min 18-årsdag. jag har alltid sett det som att kliva in i en helt ny värld. jag vet inte vad jag har förväntat mig, men det liv jag lever nu är bara en liten försmak på det som väntar. trodde jag i alla fall, ända tills tönteN robin förstörde min illusion.
 
han fyllde 18 för ett par dagar sedan och jag frågade honom hur det känns. det är tydligen ingen skillnad mot att vara 17. jag har levt i en lögn. jag har inget att se fram emot längre. jag har alltid tänkt att jag kommer att vakna upp den 23:e oktober 2010 och vara både rikare, snyggare och lyckligare, bara sådär över natten.
det är alltså inte sant och nu är jag deprimerad. på riktigt. jävla robin.


Kommentarer
Postat av: Bonko

Det är visst nice att fylla 18, det där var en lögn. Man får göra massa saker man inte får när man är 17, det kommer bli sweet!

2010-04-26 @ 01:14:09
URL: http://bonkis.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0