mmm... wienerbröd.

okej, jag har fått lite klagomål från olika håll gällande min dåliga uppdatering. ska bättra mig, problemet är bara att jag inte har något att skriva om. det händer inget intressant i mitt liv som är värt att skriva om här, och ni kommer inte med förslag heller.

nåväl. just nu har vi svenska och jag räknar ner tills vi får rast. just nu är det sju och en halv minut kvar tills jag och carol sitter på parkeringen med näsorna vända mot solen.

jag har ingen lust alls med skola idag, jag vill göra samma sak som jag gjorde igår på eftermiddagen, då satt jag vid vattnet i gamla stan. visserligen var jag ensam och lite ledsen så det kändes lite tragiskt men det var ändå trevligt, för det kändes som att jag var med i en film. jag väntade bara på att en stilig ung karl skulle komma och bjuda mig på ett wienerbröd, sedan skulle vi vandra hand i hand genom stan och sedan skulle vi gifta oss och leva lyckliga i alla våra dagar.

det enda som hände när jag satt där var att en hund i samma storlek som en ponny kom och slickade mig i nacken, sedan frågade en alkis som satt en bit ifrån mig om jag ville låna hans näsduk.
"den är ren på ena sidan", sa han. "umm... jag klarar mig nog", svarade jag.




schteker med colaburk och lång arm vid en sjö.


Kommentarer
Postat av: Bonko

Fattar inte varför du tackar nej till en ren näsduk?!?!

2010-04-20 @ 15:31:29
URL: http://bonkis.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0