vidga mina vyer.

carol och hennes pojkvän sitter i soffan och utbyter saliv och sådant är äckelpäckel så jag sitter här och ser cool ut. det ligger en godispåse på bordet och skriker mitt namn men mitt högra knä säger mig att jag får en toffla i huvudet om jag äter upp den så jag kollar åt ett annat håll.

jag har lyssnat sönder all min musik, men det är tråkigt när det är tyst. därför kan väl ni som läser och har bra musiksmak langa eran spotify-lista eller helt enkelt bara tipsa om bra låtar/artister/band? jag är öppen för det mesta förutom mtv-musik som lady gaga och pubertal skrikmusik i stil med slipknot.

kul. nu börjar det regna.


Kommentarer
Postat av: Caroline

spotify:user:arkiey:playlist:1Qvi22zkfhUu04pyltAooR



spotify:user:arkiey:playlist:4rmPOFl38mEPyx9Iix1Huk

2010-04-18 @ 16:25:37
URL: http://uniicorn.wordpress.com
Postat av: sara

thank you! :)

2010-04-18 @ 20:51:11
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: Danilo

Nej musik gör alltid en på humör. Hur fan kan man inte gillar slipknot? Dem är en ikon för fan.

2010-04-18 @ 23:26:03
Postat av: sara

jag lyssnade på slipknot när jag var 14 år, då trodde jag att jag var cool. lyssna på deras texter och kolla på medlemmarna så inser du hur fjolliga de egentligen är. :)

2010-04-18 @ 23:38:47
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: Danilo

Jag har också lyssnat på slipknot sedan jag var 14. Jag lyssnar inte så mycket på dem idag, men varje gång jag hör en låt av dem idag, så tycker jag om den minst lika mycket som då. Inget är fel på deras texter heller, musiken låter bara bra och det är det som är poängen.



Slipknot forever <3

2010-04-19 @ 22:59:56

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0