detta fält måste fyllas i.

idag påbörjades filmandet och jag var jättesöt pundare med tovigt hår och smink runt ögonen. 

efter ungefär hundrafemtiotusen olika tagningar har vi lite material som ska klippas ihop imorgon. scenen där jag överdoserar var svårast att filma, för jag satt på golvet på en skoltoa och grät och stoppade en näve tabletter i munnen för att sedan lägga mig ner och däcka, och jag hann knappt mer än att börja snyfta lite innan carol började fnissa, och då gjorde självklart jag också det, men till slut satt det.

dagens mest ovärda: att jag och carol sprang till tåget med varsin tung väska och en påse med kläder, sedan hann vi precis innanför dörrarna när jag tappade ner mitt nyöppnade ciggpaket på spåret. det var bara att slita upp dörrarna igen, gå av, klättra ner för att hämta det och sedan vänta en halvtimme på nästa tåg. ovärt som fan.

nu ska vi ner till tvättstugan. adjöken!




"jag är fri, jag är fri!"


Kommentarer
Postat av: C.

MOT TVÄTTSTUGAAAAN . kom nu :)

2010-04-14 @ 22:48:20
Postat av: Danilo

Om jag hade tappat min cigg paket på spåret så skulle jag gjort detsamma fan.

2010-04-14 @ 23:45:07
Postat av: sandra

ere ciggpaketet som ligger i din jackficka på bilden?

2010-04-16 @ 15:45:20
Postat av: sara

tänk för att det är det!

2010-04-16 @ 17:38:27
URL: http://terrormat.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0