mmmmmjöl.

manuset börjar ta form. jag är en olycklig, självdestruktiv knarkare och i trailern får man se glimtar av raseriutbrott, knarklangning och återfall. vi börjar filma imorgon och det känns som att det kommer bli många omtagningar, vi kunde inte ens ta bilderna till affischen utan att jag började skratta, men det skulle ni också göra om ni satt och snortade mjöl med en tjugolapp.

jag övertalade krille att vara med i en scen också. smörade in mig hos honom genom att diska en massa tallrikar med intorkad köttfärs imorse när han hade åkt hemifrån, sedan bäddade jag hans säng som en riktig hemmafru.




en av bilderna till affischen.


Kommentarer
Postat av: Danilo

du ser verkligen ut som en pundare här hehe

2010-04-13 @ 22:09:41

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0