hästar är lömska och ondskefulla djur.

skev dag hittills. vaknade vid halv tio av dora the explorer och någon som skuttade runt och sjöng med.

efter frukosten tyckte pappa att vi skulle åka på familjeutflykt så vi satte oss i bilen och åkte iväg till någon park med ankdamm och hästar, getter och hönor. självklart tänkte jag inte alls på att jag är allergisk mot hästar, så jag klappade ett av de lömska, ondskefulla djuren. tjugo minuter senare kliade mitt ansikte och mitt ena öga var igenmurat, och utflykten var därmed över.

när jag och pappa åkte till apoteket för att köpa ögondroppar och allergimedicin sa han till tanten som jobbade där att han hade nitat mig. när vi skulle betala vände hon sig mot mig och sa "man brukar inte få en allergisk reaktion på bara ett öga... är det verkligen allergi?"
men jag förstår henne, jag skulle också vara misstänksam om det kom in en arabisk pappa och en dotter med något som ser ut som en blåtira.



 den är söt men det är bara en fasad.

Kommentarer
Postat av: Danilo

Jätte fina hästar, synd att dem stinker bara.

Rolig dag du haft.

2010-04-11 @ 00:24:10

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0