lite om gårdagen såhär va.

det var röj igår. eller inte, men vi hade kul ändå. det var mest drägg där, men även vi knäckte första bärsen mitt på blanka dagen, så vi ska väl inte säga så mycket.

när vi åkte hem på kvällen hade x antal personer sett min fagra bakdel och en kille i en väldigt ful skjorta hade skrämt skiten ur linn. förutom det hände inte särskilt mycket, kanske berodde på att polisen kom dit efter ett tag.

jag träffade även en australienare som av någon anledning hade förirrat sig till sverige. förstår mig inte på folk som åker hit: det är kallt, grått, blött och jävligt. var ligger charmen i det?

han var hur som helst trevlig även om han såg lite rädd ut, but don't worry damo, you're my favourite aussie.





schtekARN och linn schteker ;)


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0